Libellus forum
Welcome Guest Search | Active Topics | Log In | Register

Plaćanje karticama
Dado R.
#1 Posted : 12. travnja 2013. 12:45:39(UTC)
Rank: Libellus

Joined: 10.7.2011.(UTC)
Posts: 4.030
Location: Zagreb
Samo jedan kratka informacija u vezi kartičnog plaćanja...
Od 1.4. bilo je onemogućeno plaćanje karticama prilikom narudžbi u web shopu, trebali smo uskladiti neke parametre zbog fiskalizacije računa.
Sad je sve OK, sve radi kako treba pa je od danas opet moguće plaćati karticama.
Svima koji su nas kontaktirali u vezi toga zahvaljujemo na strpljenju i razumjevanju.
Garfield
#2 Posted : 13. travnja 2013. 14:00:20(UTC)
Rank: Ovisnik

Joined: 11.7.2011.(UTC)
Posts: 1.749
Location: Mostar
A jos niste uveli placanje na "crte". Ono naruce se stripovi, pa ti to ubiljezis i nekad se plati LOL
Dado R.
#3 Posted : 13. travnja 2013. 14:27:52(UTC)
Rank: Libellus

Joined: 10.7.2011.(UTC)
Posts: 4.030
Location: Zagreb
Nismo jos uveli "recke" odnosno "crte" ilitiga na veresiju. Ali moguce je da cemo razmisliti o ovom modernom, prakticnom i nadasve popularnom placanju...BigGrin BigGrin
Juice
#4 Posted : 18. veljače 2019. 17:17:20(UTC)
Rank: Ponekad navrati

Joined: 13.9.2012.(UTC)
Posts: 50
Man
Location: Slavonski Brod
Nešto ne funkcionira plaćanje karticom, izbacuje nekakvu poruku o trajnom nalogu/kontaktirajte administratora (zaboravih napraviti screenshot). Uglavnom pokušao sam dva puta i nije uspjelo pa sam primjetio da su se količine stripova koje sam naručio na webshopu smanjile za broj mojih pokušaja. Uglavnom na kraju sam plaćanje riješio internet bankarstvom. Broj narudžbe/računa: 60/70/1.
Dado R.
#5 Posted : 20. veljače 2019. 19:29:15(UTC)
Rank: Libellus

Joined: 10.7.2011.(UTC)
Posts: 4.030
Location: Zagreb
Provjerili smo i radi sve kako sad izgleda, mozda je bio to neki bug kod njih trenutni.
Znam da su zadnjih dana imali problema u RBA pa se nije moglo logirati itd ali mislim da je sad OK.
A sto se tice stanja, to vratimo kad vidimo neke narudzbe koje nisu prosle a skine ih sa stanja.
DodoGeo
#6 Posted : 12. srpnja 2020. 13:00:56(UTC)
Rank: Nova faca

Joined: 27.6.2013.(UTC)
Posts: 1
Poštovani,

Samo bih htio javiti da za mene perzistira vec jedno dulje vrijeme ovaj problem gdje mi 90% pokusaja plaćanja ne prolazi jer mi izbacuje nakakav trajni nalog od RBA.
U dva navrata sam došao do ispravnog RBA formulara, no taj mi je javio nepoznatu znamenku u broju kartice (provjerio sam, broj je ispravan). Cak sam provjerio u nekoliko browsera, ali isti problem perzistira i dalje.
Ista kartica (VISA) funkcionira bez greske u bilo kojem webshopu tako da nije tu greška.

Nakon 3 dana pokusavanja narudzbe u jednom navratu je danas proslo placanje s brojem kartice za koji mi je stranica izbacivala konstantno da je krivi broj.
Poruka pri povratku na Webshop glasi: " Poštovani,
zahvaljujemo na Vašoj narudžbi. Na Vaš e-mail poslali smo predračun, molimo da isti uplatite u roku od 3 (tri) dana kako bismo mogli obraditi Vašu narudžbu." što nema smisla pošto je napokon prošlo plaćanje karticom.

Također sam u jedan ili dva navrata imao bug, koji se ovdje spominje gdje nisam dobio račun, a ne koristim gmail koji je bio spomenut, niti je ikad dosao u spam.
Za sada nisam dobio niti ovaj racun, ali koliko vidim iz banke naplata je prosla ok.

Još jedan problem je da Webshop ne prati košaricu, tj. kada nisam u petak uspio naručit strip u jednom navratu prilikom iduceg logina i pokusaja kupnje Webshop ne pamti da je u košarici ostao strip nego proces ide ispocetka što znači da Webshop ne vrati isti strip natrag u broj skladista, u slucaju da kupnja nije prosla, nego svaki pokusaj tretira kao novu kupnju.
Zbog toga se ispricavam na eventualnoj neugodnosti jer sam Vam skinuo s Webshopa 5-6 primjeraka Nathan Never knjige 15. pokusavajuci proci kroz naplatu.
Arbok
#7 Posted : 12. srpnja 2020. 21:35:37(UTC)
Rank: Ponekad navrati

Joined: 11.7.2011.(UTC)
Posts: 297
Location: Hrvatsko Zagorje
I ja sam danas imao probema s narudžbom, tj. nisam uspio naručiti. Nakon što sam verificirao narudžbu, unio broj s tokena i pritisnuo na "Potvrdi" (ili tako nešto), ništa se nije dogodilo, tj. nije se otvorio prozor u kojem se potvrđuje narudžba. Probat ću ponovo sutra, možda je banka imala neke poteškoće. Confused Confused Confused
Dado R.
#8 Posted : 12. srpnja 2020. 22:56:08(UTC)
Rank: Libellus

Joined: 10.7.2011.(UTC)
Posts: 4.030
Location: Zagreb
Kontaktirat cemo banku da vidimo u cemu je problem.
Znam da postoje neki problemi kod karticne naplate ali nikako da ga rijese. Problem je jos teze rijesiti jer nekima prodje bez problema a nekome ne prolazi uopce.
Nastojat cemo to cim prije otkloniti.
Arbok
#9 Posted : 13. srpnja 2020. 21:03:38(UTC)
Rank: Ponekad navrati

Joined: 11.7.2011.(UTC)
Posts: 297
Location: Hrvatsko Zagorje
Evo sad i meni izbacuje da pokušavam otvoriti trajni nalog! Cursing Crying
Dado R.
#10 Posted : 15. srpnja 2020. 16:50:47(UTC)
Rank: Libellus

Joined: 10.7.2011.(UTC)
Posts: 4.030
Location: Zagreb
Bas cudno. Za sad su mi u banci samo rekli da probaju pronaci gresku da bi je mogli otkloniti jer po njima sve izgleda u redu.
Kao sto rekoh mnogima sve prodje OK nekome javi te greske koje spominjete i onda je tesko detektirati problem.
No radimo na tome, pogledat cemo i s webmasterom je li se s nase strane moze sto uciniti. Nadam se da cemo cim prije otklniti ovu zavrzlamu.
bacho
#11 Posted : 30. srpnja 2020. 23:39:56(UTC)
Rank: Nova faca

Joined: 11.7.2011.(UTC)
Posts: 9
Man
Location: Zadar, Hrvatska
Da ne privatiziram Peru ili Dadu...

Prošli put je i meni kartica odbijena (nikad prije tada, a ista kartica).

Večeras nije.

Međutim, nije mi na stranici ispisana obavijest da sam uspješno naručio, niti mi je stigao račun. Štoviše, sad se ne mogu ni odjaviti sa stranice.

Jedino po čemu znam da sam nešto napravio jest obavijest od Zabe da sam platio puni iznos.

Je li to neki problem sa stranicom, ili samo sa mojim mobitelom, ili nešto treće?

Confused
Dado R.
#12 Posted : 31. srpnja 2020. 0:31:12(UTC)
Rank: Libellus

Joined: 10.7.2011.(UTC)
Posts: 4.030
Location: Zagreb
Problem je ponekad u presporoj komunikaciji izmedju servera banke koji vrsi naplatu i naseg servera preko kojeg se narucuje.
Ako kasni povratna informacija oko kartice (je li prosla ili ne) onda se nekad desi to sto si naveo. Ako si dobio obavijest o naplati svoje banke, onda bez brige budi.
U svakom slucaju cak i kad ne dobijete racun odmah, sustav zabiljezi narudzbu, pa mi nakon provjere kod banke naknadno ispostavimo racun.
bacho
#13 Posted : 31. srpnja 2020. 1:44:41(UTC)
Rank: Nova faca

Joined: 11.7.2011.(UTC)
Posts: 9
Man
Location: Zadar, Hrvatska
Ok. Zahvaljujem.
Users browsing this topic
Guest
Forum Jump  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.

Powered by YAF | YAF © 2003-2010, Yet Another Forum.NET
This page was generated in 0,068 seconds.