POVRAT / REKLAMACIJE
Kupac ima pravo na povrat robe u sljedećim slučajevima:
• Isporuka robe koja nije naručena.
• Isporuka robe koja ima grešku ili oštećenja koja nisu nastala u transportu
• Ostali slučajevi sukladno zakonskim okvirima.
• Ukoliko sadržaj pošiljke ne odgovara narudžbi, izuzev kada ste obaviješteni da se uslijed nedostatka proizvoda na skladištu ili otkazivanja transakcije isti ne može isporučiti uz ostale proizvode iz narudžbe, vratite nam pošiljku, a mi ćemo Vam ispravni proizvod poslati na naš trošak.
• Proizvodi koje Kupac vraća Trgovcu moraju biti nekorišteni, u originalnoj ambalaži, sa svim pripadajućim dijelovima, neoštećeni i potpuno ispravni. Uz vraćene proizvode, Kupac mora priložiti originalni račun s dopisom o količini proizvoda te broj tekućeg/transakcijskog računa na koji će se izvršiti povrat uplaćenih sredstava.
• Trgovac nije dužan primiti pošiljku s otkupninom ili pošiljke koje ne odgovaraju njegovim općim uvjetima poslovanja.
ZAMJENA REKLAMIRANOG PROIZVODA
Kupac može zamijeniti kupljeni proizvod u roku od 7 (sedam) dana od primitka na adresu dostave. Web libellus.hr obvezuje se reklamirani proizvod zamijeniti istim ili proizvodom sličnih karakteristika istog cjenovnog i kvalitativnog razreda u roku od 30 dana od primitka zahtjeva. Kupac je dužan reklamirani proizvod dostaviti u neoštećenoj originalnoj ambalaži. Proizvodi s vidljivim oštećenjima, proizvodi koje je Kupac pokušao popraviti ili prepraviti, proizvodi koji su oštećeni zbog nestručnog priključivanja ili neprikladne upotrebe i proizvode bez originalne ambalaže nije moguće zamijeniti.
Trgovac će odobriti povrat robe kupcu nakon opravdane reklamacije zaprimljene isključivo pisanim putem na e-mail: info@libellus.hr. U slučaju nemogućnosti isporuke druge robe, Trgovac će nadoknaditi kupcu njegove poštanske troškove povrata robe i eventualnu vrijednost robe koju nije više u mogućnosti isporučiti. U slučaju povrata robe koji nije nastao propustom Trgovca, Kupac snosi sve manipulativne troškove koji su nastali.
OTKAZ UGOVORA
Kupac može otkazati ugovor ne navodeći za to razlog u roku od četrnaest (14) radnih dana. Rok otkazivanja ugovora počinje teći od dana kada je Kupac primio proizvod. Kupac mora obavijestiti Trgovca o otkazivanju ugovora isključivo pisanim putem na e-mail: info@libellus.hr. Ugovor se smatra otkazanim kada Trgovac primi pismenu obavijest. U slučaju otkazivanja ugovora Kupac je dužan o svom trošku vratiti proizvod Trgovcu u roku od 7 dana od otkazivanja ugovora. Proizvod(i) koje vraćate moraju biti kompletni, u originalnoj i neoštećenoj ambalaži sa svim pripadajućim neoštećenim dijelovima. Korišteni proizvodi ne mogu se vratiti
Pravo na otkaz ugovora Kupac ima sukladno članku 72.Zakonu o zaštiti potrošača, koji govori o općim odredbama za ugovore sklopljene na daljinu.
1. svaki ugovor sklopljen sredstvom daljinske komunikacije na koji se primjenjuju pravila sadržana u članku 72. Zakona o zaštiti potrošača može, ne navodeći za to razlog, raskinuti u roku od četrnaest dana putem elektroničke pošte na e-mail: info@libellus.hr.
2. u slučaju sklapanja ugovora o kupoprodaji, rok iz stavka 1. ovoga članka počinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, roba koja čini predmet ugovora predana u posjed.
3. ako je jednom narudžbom potrošač naručio više komada robe koji trebaju biti isporučeni odvojeno, odnosno ako je riječ o robi koja se dostavlja u više komada ili više pošiljki, rok iz stavaka 1. započinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača a koja nije prijevoznik, predan u posjed zadnji komad ili zadnja pošiljka robe
4. Trgovac se obvezuje kupcu vratiti cjelokupan iznos uplaćenih sredstva (uvećan za zakonske kamate po kamatnoj stopi poslovne banke kod koje vodi transakcijski račun ) u roku od četrnaest (14) radnih dana po primitku pismene obavijesti o raskidu ugovora.
5. Proizvodi koje Kupac vraća Trgovcu moraju biti nekorišteni, u originalnoj ambalaži, sa svim pripadajućim dijelovima, neoštećeni i potpuno ispravni. Uz vraćene proizvode, Kupac mora priložiti originalni račun s dopisom o količini proizvoda te broj tekućeg/transakcijskog računa na koji će se izvršiti povrat uplaćenih sredstava.
ISKLJUČENJE PRAVA NA OTKAZ UGOVORA
Potrošač nema pravo na raskid na temelju članka 79. Zakona o zaštiti potrošača ako je riječ o ugovoru:
1. ugovor o uslugama Trgovac u potpunosti ispunio, a ispunjenje je započelo uz izričit prethodni pristanak potrošača te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora iz ovoga odsjeka ako usluga bude u potpunosti ispunjena
2. predmet ugovora isporuka digitalnog sadržaja koji nije isporučen na tjelesnom mediju ako je ispunjenje ugovora započelo uz izričit prethodni pristanak potrošača te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će time izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora.
RJEŠAVANJE SPOROVA
U slučaju spora između Kupca i Trgovca, može se podnijeti prijava Sudu časti Hrvatske gospodarske komore, Sudu časti Hrvatske obrtničke komore ili prijedlog za mirenje Centru za mirenje. Eventualne sporove trgovac i potrošač nastojat će riješiti dogovorom i mirnim putem, a u suprotnom nadležan je stvarno nadležni Sud u Zagrebu.